File spoon-archives/marxism-thaxis.archive/marxism-thaxis_1996/96-10-29.043, message 80


Date: Sun, 27 Oct 1996 16:40:13 +0200 (EET)
Subject: Re: M-TH: Let's call..


Hugh,

you're right. But as you guessed, my point was 'name-calling' and
such. If someone disagrees he's immediately this-or-that. At best,
it's great fun to read witty cracks - I can still remember some of
Ralph's most provocative insults - but somehow it becomes easily very
boring. And of course I still have allergic reactions of what happened
last winter on m-list...

Jukka

PS.  Ei ongelmia. Mutta miksi sinun piti kirjoittaa anglosti nuo
aakkoset: 'paevaelaenen' kun soon helpompi hiffata etta 'paivalainen'?
Toisaalta, toiset voi tarjota jotain epamaaraista - mika ei ole sita
eika tata, jossa on tuntomerkkeja monesta - hakiessaan omaa linjaansa.
En menisi heti kattelyssa kiekaisemaan 'saattanan stallari' vain
siksi, etta jokin toisen sanomassa nayttaakin kuin tulevan suoraan
Josefin suusta.

> PS Jukka hei! En maeae taestae aiheesta halua pirustella sun kanssa
> ollenkaan. Vaan haluaisin vaeitaeae suoraasti ettae joku on kyllae
> stalinisti kun se tarjoaa meille stalinismia.



     --- from list marxism-thaxis-AT-lists.village.virginia.edu ---


   

Driftline Main Page

 

Display software: ArchTracker © Malgosia Askanas, 2000-2005